66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

fredag 15. mai 2015

Sponset innlegg: Ny med sukkerfri AloeVera-drikke!

- Jeg føler meg lettere i kroppen med AloeVera-drikken fra bakeriet på Byåsen Butikksenter, sier Morten.

Spillerrepresentant Morten stråler om dagen. Etter den tunge cola-perioden, er han nå på rett kjøl, med suksessfull nedtrapping av coladrikking.
- Sukkerfri AloeVera-drikke med granateple har nå erstattet cola til lunsj. Drikken er nysatsningen til bakeriet på Byåsen butikksenter, jubler Morten.
Og for en forskjell drikken har gjort:

- Jeg føler meg lettere i kroppen allerede, sprudler spillerrepresentanten som fortsetter:
- Kjappere i steget!
- Fintene går kjappere!
- Ned ca. to kilo på ei uke!

- Dette hadde ikke vært mulig uten omlegging av drikkevaner.
Morten forteller om flere oppsiktsvekkende økter med cageball, der den såkalte "helikopterfinta" sitter som et skudd.
- Nå håper jeg å ta med meg gnisten inn i Baillagets neste kamp. Fortsetter dette skal motstanderne med rette frykte Samdal nå!

Etter å ha snakket åpent ut om colaproblemet, har nå Morten begrenset inntaket til kveldstid.
- Jeg valgte i dag også å kjøpe en colaboks med kun 0,33l, fremfor en 0,5-flaske. Jeg sier ikke at jeg er rehabilitert, men har tatt mitt første av programmets 12 steg. Det er kun en fare på ferde, sier Morten. Her kan selv ikke AloeVera-drikken hjelpe.
- Ankelen er overbelastet etter tre intensive treninger på rad denne uka. Som den er nå, er den ubrukelig å skyte med. Innsidepasninger gjør også vondt. Alle som har gått i lære hos Sven Didrichsen, vet hvor viktige innsidepasningene er. Men jeg håper noen dagers hvile får den på rett kjøl igjen, sier Morten før han tar en ny slurk deilig avkjølt AloeVera-drikk fra bakeriet på Byåsen Butikksenter.

AloeVera-drikken - nå å få kjøpt på bakeriet på Byåsen Butikksenter

(Artikkelen er sponset)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar