66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

lørdag 2. mai 2015

Fotballprat på 3t

Stjernespiss Stian og kaptein Vegard møttes til en kjapp fagprat to dager før mandagens kamp. 
- Hei, sjef! åpnet Stian.
- Jasså ja, du tar en økt to dager før matchen? 
- Ja, er ikke det bra da? En ordentlig økt i dag og restitusjon i morra?
- Jo. Det er perfekt. 
- Jeg ser ikke all verden uten briller, men mente det måtte være deg. 
- Stemmer det...
- Men så tenkte jeg at du så Liverpool-kamp, så jeg fikk det ikke helt til å stemme. 
- Nei, jeg har gitt opp sesongen. Det er forresten 1-1 nå. 
- Ja, det blir litt sånn. Nå har laget mitt litt å spille for fortsatt, men det er lett å miste interessen på tampen. 
- Ja, litt ja. Ikke mye å spille for. Nei, søstra har 40-årsfeiring
i kveld, så jeg rakk en økt først. 
- Hehe, du rakk en økt før konjakken kommer på bordet, ja!
- Hehe. Du kommer på mandag? 
- Javisst! 
- Flott. Ses!
- Ses!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar