66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

søndag 24. mai 2015

- Nå orker jeg ikke mer

Snart comeback? Det er dette Arne er lei av.
Å stå helt rolig med armene i kors. Nå kan det
bli mer fart i kroppen, som har 30 målpoeng for
Baillaget; 12 scoringer og 18 assist.
Om ikke en vond tann ødelegger et
etterlengtet comeback da...
Langtidsskadde Arne er lei av å vente.

Derfor kan det nærme seg et sensasjonelt comeback for forsvarsbautaen som tidligere i vår fortalte bloggen om sin svært spesielle tåskade.

- Om jeg er klar til å spille? Langt derifra. Men jeg orker ikke mer. Jeg er lei av å ikke spille. Derfor møter jeg opp på Eberg på onsdag, om jeg er skadefri eller ikke, sier han inne på toalettet på det samme utestedet hvor flere sentrale baillagsspillere drakk øl og spiste peanøtter lørdag kveld.

Arne forteller at det nå bare er én liten detalj som kan kan stoppe ham.

- Jeg skal til tannlegen dagen før kamp. Går det bra der, stiller jeg i oransje, sort og blått på Eberg. Alt avhenger nå av denne tannlegetimen, egentlig, sier han.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar