66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

mandag 3. oktober 2011

- Skammer meg over egen helse

Toppscorer Stian er nådeløs mot seg selv etter nok et forfall.

- Jeg er fortsatt ute med noe som begynner å ligne på en patetisk isjas-plage. Jeg skammer meg over min manglende helse samtidig som jeg respekterer min kropps ønske om raskere forfall, skriver han i en e-post.

Derfor må Baillaget klare seg uten lagets mestscorende i nok en kamp. Stian noterte seg for 21 mål i fjor. Hittil i år har han 15. Nå frykter han at det stopper der, men håper likevel at noen andre kan ta over tronen.

- I over ett år har jeg sett pokalen på peishylla med den sirlige inngraveringen «Årets toppscorer». Dét er virkelig en følelse jeg unner andre, skriver han.

- Herved oppfordres først og fremst Fossland og Pande til å knappe inn på mitt forsprang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar