66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

onsdag 24. september 2014

Kapteinens store skrekk?

Når Baillaget søndag kveld står ovenfor Skanska for andre sesong på rad, har kapteinen igjen rømt landet.

Torsdag reiser Vegard bort under påskuddet at han skal til Liverpool for å se Merseyside-derbyet,  og vil igjen glimte med sitt fravær når Skanska er motstander. Baillbloggen aner ugler i mosen, og tok derfor en liten prat med Vegard.

Bloggen: Du har en tendens til å være fraværende når Baillaget møter Skanska. Tilfeldig?
Vegard: Det er vel tilfeldig, men jeg innrømmer at dette er litt pussig! Det kan hende de som setter opp oppsettet i bedriftsserien i Trøndelag samarbeider mer med det engelske fotballforbunde
t (FA) enn det vi aner!
Vegard og Christian under fjorårets møte med Skanska

Bloggen: Noen vil jo påstå at en tilfeldighet ikke vil forekomme såpass utilfeldig som dette. Bunner det hele ut i en slags frykt for Skanska, et stort, svensk entreprenørkonsern med virksomhet innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekter i offentlig–privat samarbeid?
Vegard: Jeg forstår at spørsmålet stilles! Ellers har jeg ingen kommentar..

Bloggen: Flere er skeptiske til dine reiser til liverpool. Kan vi nok en gang vente oss et mislykket draktkjøp med påfølgende leddbåndsskader?
Vegard: Jeg lukter på Mario Balotelli-drakt. Forrige skade skjedde iført Charlie Adam-drakt. Adam var en flopp i Liverpool. Kan Balotelli bli det samme? Mener laget jeg bør avstå? Jeg krummer nakken og kjører på!  

Bloggen: Du har jo tidligere vært på flere Liverpoolkampen. Hvordan har det gått i de kampene?
Vegard: Ikke så bra! 0-0 og 0-1 i de to foregående kampene. Samt en en 1-1-kamp på Selhurst Park mot Wimbledon i London på 90-tallet. Christian, som jeg reiser med, har sett tre kamper; 0-0, 0-0 og 0-1.

Vel, Baillbloggen ønsker uansett Vegard god tur til bailløya. Samtidig kommer vi med et brennhett tips om å sette penger på 0-0, eventuelt på maks ett mål. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar