66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

torsdag 1. oktober 2015

Kapteinen jubler etter vellykket USA-kampanje!


Ingen har kunnet unngå å merke seg den store, internasjonale interessen for Baillaget den siste uka. 
Vi teller fire (4!) såkalte "likes" fra personer over atlanteren, bare på siste post på sosiale medier (facebook). 

Kaptein Vegard avslører nå at det er han som står bak kampanjen, spesielt rettet mot peruanske studenter i USA. 
- Jeg har lært at brukerstyrt markedsføring er viktig. Hvorfor be leserne komme til oss, når vi kan komme til dem? Og hvor er vel fotball større enn nettopp i Sør-Amerika?

- En så omfattende kampanje kan ikke ha vært billig?
- Fire "likes" for litt over 40 kroner er et røverkjøp i mine øyne. Men ikke hvilke som helst "likes". Du får ikke fire peruanske "likes" uten den rette kompetansen!

Durkdrevne some-spesialister vil ut fra bildet i saken også kunne se at posten er "reached 259 people". En milepæl for Baillbloggen, som nå nyter internasjonal suksess, takket være kapteinens kampanje.  

- Dette er 259 søramerikanere som akkurat nå koser seg med bloggen om den norske sjokoladen Smil. Hvem blir vel ikke i godt humør av det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar