66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

tirsdag 7. juni 2016

Arkitekten legger hodet i bløt før toppoppgjøret



Arkitekten har satt av hele oktober til å analysere kampbildet og legge taktikk for Baillaget, før den viktige kampen mot Mellomveien BK. 

Arkitekten regnes som hjernen bak flere av Baillagets seire og sier han vil kjøre dette toppoppgjøret i en egenprogrammert simulator, sekund for sekund, på forhånd, for å kunne forutse alle mulige kampbilder.

- Helt siden jeg World Cup på Nintendo og Super Soccer på SNES har jeg vært fascinert av fotballens inntog i den digitale verden. Der jeg tidlig så hvordan spill som Championship Manager feilet i de analytiske aspektene, begynte jeg på Høgskolen i Sør-Trøndelag på Drift og vedlikehold av EDB-systemer. Med redskaper som Visual Basic og SQL, har jeg utviklet mitt eget analysesystem til perfeksjon. Noe BBL nyter godt av i dag, og som kommer til å bli Mellomveiens bane, uttaler Arkitekten.

- Taktikken blir selvsagt topphemmelig. Selv ikke spillerne får vite den, før fem minutter før kampstart, avslutter Arkitekten. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar