66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

onsdag 8. juni 2011

Kapteinen trosser «brystspreng»


- Jeg vurderer to paracet før match, så er det bare å trø til. Alt for Baillaget!!

Kaptein Vegard lar ikke en lei treningsskade stoppe ham fra å spille dagens småtøffe kamp mot FK Feskbaill.
- Tror ikke det skal hemme meg, er ikke annet enn at det gjør vondt, og det er bare mitt problem, sier han i et kort intervju via facebook-chat.

Med egne ord forklarer kapteinen hvordan skaden oppsto under torsdagens "trening":

"10:16am
andreas hadde ball
tror jeg
så skulle jeg takle ham
kom litt seint
han spilte ballen forbi
og så fortsetter han løpet rett i kassa mi"

Det har vært tunge stunder:
- Squash på mandag var håpløst. Å gå ut av senga i mårest var ille.

Mobbing på jobb har det også blitt.
- "Kanskje du er gravid", foreslo Terje.

- Er du bitter på Andreas?
- Nei, hevder kapteinen bestemt.

Men nå vil kapteinen fokusere på dagens kamp.
- Hva tror du blir spesielt viktig?
- Humør! Godt humør!! Dette er kanskje det beste laget vi har møtt hittil i år.
- Hvordan skal vi unngå kollaps i andre omgang?
- Vi må være skjerpa fra start i andre omgang. Og aldri finne på å gjøre den tabben å bytte hele laget igjen. Kanskje gå ut litt offensivt og få et tidlig mål også i andre. Vi har vært litt for defensive i hodet, tror jeg. Vært livredde for å slippe de innpå oss, blitt litt baktunge.
- Hvem vinner?
- Dette tar vi lett! Harabaill av feskbaillene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar