66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

fredag 17. februar 2017

Derfor ble Møre-Erik Bakklandet Baillag-spiller

Gleder seg til debuten: - Jeg ser frem til å tre
på meg den ærverdige drakta og komme i gang
med sesongen, sier Møre-Erik, som er hentet
som en ren erstatter for Sunnmøre-Knut.
- Det var lite å tenke på da tilbudet kom på bordet, sier Møre-Erik, som i dette eksklusive intervjuet med Baillbloggen også avslører at han ønsker seg et nytt kallenavn.

Baillbloggen har dekket overgangen massivt de siste dagene.
Interessen rundt en av de største overgangssakene i Bakklandet Baillags historie er enorm.

Kaller Baillaget en bauta
I det første intervjuet med Baillbloggen forteller Møre-Erik at han egentlig aldri var i tvil om å signere sent torsdag kveld.

- Det var lite å tenke på da tilbudet kom på bordet. I mine øyne er Bakklandet Baillag en bauta i bedriftsfotballen. Jeg ser frem til å tre på meg den ærverdige drakta og komme i gang med sesongen, sier han.

Ønsker seg nytt kallenavn
Den teknisk gode midtbanespilleren er blitt omtalt som Møre-Erik i kretsen i og rundt Bakklandet Baillag de siste månedene. Til Baillbloggen avslører han at han kunne tenkt seg et nytt kallenavn, selv om han ikke ønsker å gjøre noen stor sak av det.

- Møre-Erik får jeg bare ta, men jeg skulle ønske at det var Nordmøre-Erik isteden, da det er, som alle vet, stor forskjell på hedersplassen Nordmøre og lillebror Sunnmøre, sier han.

Nordmøre-Eriks debut blir i første seriekamp på Eberg en gang etter påske.

1 kommentar: