66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

mandag 2. november 2015

Her er hele kommentatorens tale

Ellevill tale: Eirik fremførte den mest minnerike
takketalen i Baillbloggens historie via FaceTime
lørdag kveld. Selv om han ikke vant. 

Baillbloggen har fått eksklusiv tilgang til kommentatorens tale lørdag. 









«Takk!

Når man blir nominert tre ganger til en så gjev pris, er det mange som må takkes.

Jeg vil starte med mine ekspertkommentatorkolleger, Truls Dæhli i Verdens Gang, Dagladets Morten Pedersen og selvfølgelig Kjetil Kroksæter i Adresseavisen.

Takk for å videreutvikle ekspertkommentatorrollen og spalten som eksperkommentatormedium.

Takk også til mine favorittlag. Først og fremst Bakklandet Baillag. Takk til alle involverte i bloggen, spillergruppen og administrasjonen for sesongen 2015.

Takk også til mine øvrige favorittlag. Takk til moderklubben Charlottenlund sportsklubb hvor jeg tråkket mine barndomsen. Trondheims stolthet Rosenborg baillklubb og samarbeidsklubben Ranheim idrettslag. Videre takk til Newcastle United, Manchester United, Arsenal og Liverpool, Real Madrid, Real Madrid Castillas, Barcelona. Bayern München, Hertha Berlin, Paris Saint Germain, New York City Football Club, Juventus, Lazio og AC Milan. Takk videre til det norske landslaget og hovedtrener Per Mathias, samt til landslagene til England, Spania, Portugal, Tyskland, Italia, Nederland, Argentina og Brasil. Takk for god fotball.

Takk også til videonettsiden YouTube.com for formidling av triksevideoer, gode finter, pasninger, mål og samspill. Takk til fotballpodkasten med Bernt Hulskern og fotballmagasinet Josimar for å modernisere formidling av fotballrelatert nyhetsstoff.

Helt til slutt en spesiell takk til verdens beste fotballspiller, spiss for Barcelona og Argentina, den evige Mr. nummer ti, Lionel Messi!». 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar