66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

mandag 9. november 2015

Flere pokaler

På målstreken rapporterer om prisdryss også ved alternative bloggawardser, kun en uke etter Baillagets bankett ala 2015.


Vegard S. Anda a.k.a. Gammelkapteinen, du gikk noe overraskende av med vinnerpokalen for årets bildespalte under Oslo-Lekene i Fotball. Hyggelig. Fortell.

Det var en stor ære og meget overraskende. Jeg kan ikke legge skjul på at gammelkapteinen har drømt om en pris ved banketten helt siden den flotte tradisjonen startet. At jeg skulle få en alternativ blogawardspris hadde selv ikke gammelkapteinen forutsett.

Ok. Så det var skuff at du ikke engang ble nominert ved Baill-banketten i år da eller?

Selvfølgelig. Men, jeg motiveres daglig av sangen fra banketten for i fjor. Den setter spalten i et perspektiv. Først og fremst handler spalten om å motivere og opprettholde den stolte og ærefulle Baillagsarven.

Nettopp. Jeg snakker nok for flere når jeg sier at jeg til tider har undret over hva bildespalten søker å formidle. Men altså forvaltning av arven. Pent. Fortell om de utvalgte strofene som medfølger bildene. 

En sang om gammelkapteinen kan ikke prates for lite om, den må bare høres. Strofene i spalten lever sitt eget liv og beskriver gjerne en erindring av de erindringer gammelkapteinen husker fra oransje baillslag på Eberg og den grenseløse følelsen av stolthet som gammelkaptein.

Akkurat. Nice. Og hva kan forventes for neste sessong?

Flere lagseire, masse mål, emopop og mer lidenskap fra de som drar gåsa tett inn til hjertet.

Just presis. Vi gratulerer med pokalen!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar