66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

mandag 24. august 2015

Sommerens store prisvinner tok med pokalen på fisketur

Eksklusivt bilde: Pokalen Eirik vant for Årets blogginnlegg
var med da han fisket på et vann i Hoston i sommer. 
Mannen bak Årets blogginnlegg ferierte med pokalen på en armlengdes avstand.
 

Da Eirik tok noen rolige dager med fisking, intense rodueller i en liten tolvfoting og et og annet vokalspor på den nye plata til The Beards, var statuetten han vant på banketten rett før sommeren med.
Siden kommentatoren til vanlig bor i Oslo, var han ikke til stede da prisen ble delt ut på Møllenberg i juni.
Den lekre gullforgylte pokalen ble overlevert i fellesferien. Siden da har han hatt æresbevisningen i nærheten.

- Pokalen er et symbol på anerkjennelse. Det er klart jeg vil passe på at den ikke glemmes av eller rotes bort. Så da tok jeg den like så godt med meg på ferietur, sier den omstridte kommentatoren.

Nå er han tilbake på jobb i hovedstaden. Derfra skal han følge høstsesongen til Bakklandet Baillag tett.

- Min rolle fortsetter som før feriepausen. Det vil komme flere kommentarer rundt sportslige prestasjoner og relevante begivenheter i klubbens daglige drift. Min oppgave er fremdeles å bidra til å heve blikket og analysere utviklingen fra et mer overordnet perspektiv, sier han.

Eirik mener klubben har en jobb å gjøre når høstsesongen åpner med kamp mot Matiq sent mandag kveld.

- Sesongens første halvdel har vært preget av en del utenomsportslige fadeser som må lukes bort. Rent sportslig har det også vært svakt. Det tilsier likevel ikke at jeg ikke har troen på at prestasjonsnivået kan heves betraktelig. Hvorvidt det kan heves tilstrekkelig til å si at sesongen i sin helhet har vært god, gjenstå og se. Per i dag gjenstår et godt stykke arbeid, mener han.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar