66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

onsdag 20. august 2014

Laglederen trener selv om han er på ferie

- Jeg sluntrer ikke unna selv om jeg er på ferie, melder lagleder Erik fra Hellas-ferien sin.

Holder formen ved like:
Erik trener på krysskudd og tåblæs på ferie i Hellas.
Det viser en sjef som tar jobben på det største alvor. Selv om han ikke kan spille kveldens kamp mot Berg Data, trener Erik for fullt i Hellas.
- Dette er kampforberedelse som vanlig for meg. Jeg har blitt jævlig god på å sette plastballen i krysset, samt tåblæs fra langt hold, sier han.
Han ønsker lykke til med kveldens kamp.
I tillegg til Erik er også Audun og Håvard uaktuelle til kveldens kamp.
- Jeg rakk ikke ferie i sommer på grunn av fødsel. Jeg tar igjen ferien nå, sier Audun.
Morten og Kenneth har meldt seg selv usikre på grunn av skade og sykdom, men håper å rekke kampen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar