66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

mandag 23. september 2013

LIVE: Skanska - Bakklandet Baillag

Sted: Eberg B
Dommer: Arne Edgar Larsen

13 grader og regn. Forfall dra Erik L, Jens, Knut Magne og Vegard.

Straks avspark

-Der er vi i gang...

- 4 min. Frispark til skanska...rett i mur og dommer...får til slutt avsluttet fra langt hold, men Audun er nede på den.

-6 min....frispark til BBL. Arne fyrer, men klareres.

- 7 min...Audun redder en mot en. ..

-10 min 1-0 til BBL!!!! Selvmål etter skudd fra skrått hold fra Kenneth.

- 12 min. Frispark til skanska fra 10 meter. Prøver en lur variant, men Pål i muren er med og klarerer.

Det ervet ufyselig vær for liveblogging...blir kaldt og bløtt på hender og mobil. Kan forresten nevne at dommeren var imponert over oppmøtet

- 19 min...stor sjanse for Pål på innlegg fra Knut.

- 19 min 1-1....kontroversiell skåring. Hele baillaget stopper da ballen tydelig er over dødlinja. Dommeren står på midtbanen og dømmer deretter. Arne kjefter på seg gulkort i etterkant...

- 26 min...frispark...over

- 27 min...2-1!!!! Knut bryter litt inne på egen halvdel. BBL kommer 3 mot 1, Martin fører, spiller Øystein på vingen som spiller Martin fri på blank kasse. Nydelig mål.

-29 min...3-1!!!! Øystein skårer etter litt klabb og babb...tupper den i motsatt vinkel. Martin får assist.

Pause...

Stian gir offisielt opp toppskårerjakten for året.
Arne får pålegg fra dommeren om å flytte sykkelen fra sidelinja...

2.omgang sparkes i gang...

- 3 min. Farlig fra skanska...men utenfor fra 7 meter. Audun hadde sikkert tatt den, skjønner ikke at de gidder å prøve engang.

- 5 min...Audun redder...med halsen.

- 6 min...Arne takler ballen i mål...på nabobanen...får i tillegg innkastet.

- Audun redder først med henda, så med venstrefoten...

- 8 min...i stanga fra Stian!

-Mye frem og tilbake nå, lite farligheter

-18 min...frispark fra 8 meter...over fra Stian!

- 24 min...3-2. Audun er borti ballen, men den triller inn i mål okke som...

-29 min. Martin takler og vinner ball midt på banen. Spiller gjennom Øystein som ikke får avsluttet godt nok

- Der er det over!!!!!  Baillaget avslutter sesongen med stil!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar