66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

fredag 6. september 2013

- Captain Fantastic is back!

En kaptein forlater aldri et synkende skip heter det. Vel, vår kaptein entrer skipet først når mannskapet har fått liv i lensepumpene.
- Jeg må innrømme at det klødde voldsomt på sidelinja i vår og i sommer. Det var ikke noe artig å se på. Vi dro ikke i samme retning. Den siste kampen var noe helt annet, og det hadde vært morsomt å kunne bidratt til en skikkelig høstopptur, i den vakre oransje Baillaget-drakta - som jeg har savnet voldsomt!
Laget har kanskje manglet en leder, en som går foran når det butter litt i mot. På spørsmål fra baillbloggen om han er den lederen vi så sårt har savnet, svarer han:
- Ja, hvis gutta ønsker at jeg skal trekke på meg det signalgrønne kapteinsbindet igjen, så gjør jeg det. Og det forplikter.
Tidligere i år kunne bloggen fortelle om en kaptein som slet med å finne riktig sko, nærmere bestemt hvite grussko i størrelse 46 2/3. Nå har også den biten funnet sin pkass i puslespillet.
- ENDELIG! Zalando, ja! Hadd faktisk 3-4 par i rett str som va fet. Kjæm i posten før kampen. 599. Deilig.
Mandag kveld, midt i valgavgjørelsen, gjør Vegard comeback. Man håper og tror at det vil få effekt både på banen og på tilskuertallet. Godt valg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar