66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

torsdag 2. februar 2012

Kapteinen ut med skade




2012 har så langt fart hardt med Bakklandet Baillags avholdte kaptein Vegard. En lei kneskade setter sesongen på spill.
Som vi så tydelig ser av røntgenbildet, er høyre menisk ute i hardt vær.
Skaden oppsto da kapteinen, stolt iført sin helt ferske Charlie Adam-drakt, skulle kjøre en rolig økt før jul.
Vi lar Vegard selv fortelle, via gmail-chatten.

Jeg: du er der?
Sendt torsdag kl. 14:59
Vegard: å ja
her
var ut og kastet papp
klassisk nav-gjøremål
Jeg: hehe
viktig å holde seg i aktivitet
fortell om uhellet med kneet igjen!
Vegard: ok
hadde på meg min helt ferske Charlie Adam-drakt for anledningen
Jeg: hehe
Vegard: følte meg i bra slag, i siste økt før jul
lett i oppvarmingen
komplimenter for tøyet
helhvitt
Jeg: aiai
hvem trente du med?
Vegard: tirsdagsgjengen
jens og erik fra bbl
som vanlig litt trått i starten av treningen, men ca. halvveis var jeg best på banen
skulle dra en kroppsfinte, for å lure motstander den gale veien
først mot venstre, fra mål
så møt høyre, mot mål, i håp om at motsanderen ble igjen til venstre
men det ble kneet mitt og gitt, samtidig som jeg - og hele min vekt - dro den andre veien
føttene sto igjen i bakken
Jeg: auda!
Vegard: utrolig vondt
kjente det smalt inni der, og bare la meg ned, ropte at de måtte bae ringe
bare
"ringe?"
"ja ja - 113"
Jeg: hehe
Vegard: en kar løp og hentet en ispose, og den hjalp veldig, for det endte med at jeg kjørte til legevakta selv
i Charlie Adam-drakt!

En spesialist har nå bildene inne til vurdering, i håp om å få kapteinen på fote igjen.
- De bildene skal gjennom mange sluser før comebacket er et faktum, sier Vegard til Baillbloggen.

Det hører også med til historien at kapteinen, siden sesongslutt, er blitt singel, står uten arbeidskontrakt og har blitt observert flere ganger på Leangen travbane, med et tomt, trist blikk, omgitt av knøvlede travbonger.
- Det var mye en stund ja, bekjenner en åpen kaptein, som nå har kommet seg videre.
- Nå ser jeg fremover, sier han optimistisk.
- Og de nye brillene har ikke akkurat gjort meg mindre populær blant damene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar