66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

torsdag 25. april 2019

Endelig skal Henrik debutere for Bakklandet Baillag på ordentlig

Signering med stjerneaura: Henrik har spist kirsebær med de
aller største. Som her i Los Angeles på ferie. Foto: PRIVAT
Men nysigneringen har ett viktig krav.

- Jeg forventer å bli anerkjent som romsdaling, og ikke bli dratt under samme kam som Møre-Erik, insisterer Henrik.

Så får vi bare se hvordan hans nye lagkamerater responderer på det.
Henrik fikk prøve Baillaget-drakta i noen spredte innhopp allerede i 2018, men når De oransje sesongåpner mot Gudd One 8. mai, er han baillagsspiller på ordentlig.

- Jeg forventer å opprettholde mål- og assistsnittet mitt, som begge ligger på én per kamp. Jeg har også forhåpninger om at den tradisjonelle praten om å være mer tålmodig med ball blir gjennomført både før kamp og i pausen, men likevel glemt med en gang dommeren blåser i gang, sier han.

I tillegg til 28 år gamle Henrik, er også 36 år gamle Torgeir ny BBL-spiller i år, mens 39-åringen Thomas gjør et etterlengtet comeback.

- Jeg grugleder meg, som vanlig. Jeg tror ikke jeg klarer 30 minutter. Kan vi bytte så mange ganger vi vil? Ellers er trua på laget stort, sier Thomas i en kjapp kommentar til Baillbloggen.

Vi ønsker lykke til! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar