66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

onsdag 4. juni 2014

Drakk øl på kampdagen!

Skandale i Bakklandet Baillag! Etter sjokktapet mot Møllenberg Cowboys, innrømmer en av baillagspillerne å ha inntatt alkohol på kampdagen.

- Jeg drakk øl til middagen i dag. Jeg har ikke spilt så dårlig på flere år. Dette er min feil, sier den angrende synderen som krever anonymitet mot å fortelle sin historie.

Mens de andre spillerne ladet opp med godt vanninntak før den viktige kampen, koste den anonymiserte spilleren seg med alkohol i glasset.
- Laget fikk lide for at jeg skulle kose meg i solen. Kan ikke annet enn å beklage. Jeg tar på meg skylden for kollapsen, sier spilleren som legger seg flat.

Avsløringen skaper sjokkbølger i Baillaget. Kaptein Vegard tar sterk avstand fra oppførselen og lover oppvask.
- Sånn vil vi ikke ha det! Dette vitner om en svært useriøs holdning og er et kraftig brudd på alt det Bakklandet står for, tordner kapteinen. Han vil nå forfølge saken på vegne av ledelsen.

- Jeg må finne ut hvor mye alkohol det er snakk om, før jeg kan uttale meg videre, sier en rystet Vegard.

Baillbloggen følger saken videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar