66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

søndag 3. juni 2012

- Jeg har ikke pust

Vegard tok en prat med nysigneringen på cafe Løkka.

V: Hva tror du om i morgen da Knut?

K: Nja...greit at det er litt utpå dagen. Greit å få sove ut litt....

V: Du må jo regne med å spille 40 minutter minst...?

K: Seriøst?

V: Du kan jo ikke regne med å være den som har en halvtimes pause...

K: Ok?

V: Ja, hvordan er formen da?

K: Dårlig. Kondisen er ikkeeksisterende.

V: Men hvis kondisen er ræva da, hva kan du bidra med? Gruer du deg?

K: Jeg gruer meg ikke, men har vært å jogga en del i det siste, og jeg har ikke pust som går over et visst nivå. Og jeg har en kondiskrevende spillestil. Springer mye. Vanskelig å briljere uten kondis. Jeg er lettrent, men trenger noen runder for å komme i form. Bruker kreftene på å komme til sjanser. Jeg har ligget på Skinken i et halvår og ikke gjort en skit. Jeg forventer ikke å heve laget i morgen. Tipper 2-2.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar