66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

torsdag 22. august 2019

Frontfigur låner toppskårer-skjorta

Baillagets toppskårer overrekker skjorta til Ben Leipers frontfigur.
Bakklandet Baillag-skjorta skal nå brukes av det kredible rockebandet Ben Leiper!
Kontrakten er skrevet og den historiske hendelsen vil skje i lokalet til Lokal Bar fredag 23. august. Og det er ikke hvilken som helst skjorte Ben Leipers frontfigur vil iføre seg under konserten: det er nemlig selve toppskårer-skjorta, nummer 99, til vanlig brukt av Baillagets giftige måltyv, Morten.

- Jeg må jo bare si at det er en mangeårig drøm som går i oppfyllelse når jeg nå endelig kan ikle meg fargene til landets kanskje aller mest prestisjetunge ballag. Med Ian Rush som favorittspiller har 9 alltid vært favorittnummeret mitt på banen. Her får jeg jo dobbelt opp, uttaler Ben Leipers vokalist og gitarist, Gjermund.

Ben Leiper fra hovedstaden har gjort seg bemerket med låter som Steeplechaser, Weston Ftw og The Trees, Then The Buildings. Baillbloggen er kjent med at klubbens markedsavdeling har jobbet lenge for å lande denne avtalen.  

- Utlånet av skjorta vil jo skape en synergieffekt av de sjeldne, når landets beste fotballag nå skal representeres av landets beste band. Ikke siden Petter Northug frontet Coop har vi sett et lignende samarbeid med den samme tyngden. Det er bare å gratulere alle involverte, uttaler toppskårer Morten, og fortsetter:
- Jeg låner ut skjorta fordi jeg vet hvor mye det betyr for fansen. Vi som er stjernespillere har et ansvar for å være imøtekommende overfor alle. Se på Ronaldo, Messi og Modric. De tar også et samfunnsansvar. Vi i Bakklandet Baillag kan ikke være dårligere enn de vi naturlig kan sammenlignes med.

Ben Leiper opptrer sammen med bandene Cora Sandel og Beezewax. Leipers frontfigur avviser ikke at skjortelånet vil påvirke opptredenen.

- Det kan absolutt inspirere. Skal ikke se bort fra at det blir ekstra splitthopp på scenen - eller kanskje til og med en Thomas Brolin-aktig piruett, avslutter frontfiguren. 

OBS – konsertstart kl. 20.00 presis! Mer info her. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar